Approches methodologiques des problemes historiques du Francais: Les phenomenes mixtes de l’evolution phonetique
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
864 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-11 01:19
SM ISO690:2012
GUŢU, Ion. Approches methodologiques des problemes historiques du Francais: Les phenomenes mixtes de l’evolution phonetique . In: Glotodidactica, 2011, nr. 2, pp. 52-60. ISSN 1857-0763.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Glotodidactica
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1857-0763

Approches methodologiques des problemes historiques du Francais: Les phenomenes mixtes de l’evolution phonetique

Pag. 52-60

Guţu Ion
 
Université d’Etat de Moldavie
 
 
Disponibil în IBN: 4 aprilie 2014


Rezumat

The complex character of the history of the French language suggests the continuing search of methodologies suggestive to make effective and practical its teaching and learning. Our vision is based on the methodological experiences of scientists like M. Huchon, M. Borodina, Gr. Cincilei, etc. and is proposing a new vision, in accordance with the contents and objectives and which would be accepted at the same time by both professor and student. This kind of methodology is conceived for the academic audience (level C1) and is focusing on the effectiveness of the teaching/learning of vocalic and consonantal phenomena through the dichotomy quantity-quality, usable for the teaching purposes as well.

Caracterul complex al istoriei limbii franceze condiţionează necesitatea căutării permanente a unei metodologii capabile să eficientizeze predarea şi învăţarea acesteia. În articol, expunem unele reflecţii personale asupra acestei metodologii, ţinând cont de experienţele în domeniu ale savanţilor M. Huchon, M. Borodina, Gr. Cincilei etc. Punem accentul atât pe conţinutul, cât şi pe obiectivele (de predare şi învăţare) care ar fi acceptate atât de profesor, cât şi de studenţii care au nivelul C1 de cunoaştere a limbii franceze contemporane. La nivel de conţinut, sunt valorificate fenomenele vocalice şi consonantice ale limbii prin prisma dihotomiei cantitate-calitate.

Cuvinte-cheie
history of French, history internal and external,

methodology, dichotomy