Maturity issues and school debut
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
771 2
Ultima descărcare din IBN:
2020-10-04 19:02
SM ISO690:2012
BADARNE, Zada. Maturity issues and school debut. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 96-98. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Maturity issues and school debut

Pag. 96-98

Badarne Zada
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 1 aprilie 2014


Rezumat

This article emphasizes the importance of maturity to learning in elementary school in its broad sense including social, emotional and cognitive skills and abilities as the base of the child's success in school.

În articol este evidenţiată importanţa maturităţii în învăţarea în şcoala elementară dintr-o perspectivă extinsă, care include deprinderile şi abilităţile sociale, emoţionale şi cognitive ca bază a succesului şcolar.

Cuvinte-cheie
maturity, elementary school, child