Strategiile concurenţiale – opţiuni pentru modelarea lanţului de valori ale întreprinderii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
874 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-19 09:36
SM ISO690:2012
CAZACU, Vitalie, CAZACU, Aurelia. Strategiile concurenţiale – opţiuni pentru modelarea lanţului de valori ale întreprinderii . In: Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale, 2008, nr. 6, pp. 122-125. ISSN 1857-1840.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale
Numărul 6 / 2008 / ISSN 1857-1840

Strategiile concurenţiale – opţiuni pentru modelarea lanţului de valori ale întreprinderii

Pag. 122-125

Cazacu Vitalie1, Cazacu Aurelia2
 
1 Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova ,
2 Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Competitive strategy represents option for a certain chain of activities, which is different of that of competitors, or a different method of execution of the same chain of activities, which is similar with that of competitors, and integration of constitutive activities in order to attain a unique and sustainable position within the sector.