Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
874 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-19 09:36 |
SM ISO690:2012 CAZACU, Vitalie, CAZACU, Aurelia. Strategiile concurenţiale – opţiuni pentru modelarea lanţului de valori ale întreprinderii
. In: Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale, 2008, nr. 6, pp. 122-125. ISSN 1857-1840. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale | ||||||
Numărul 6 / 2008 / ISSN 1857-1840 | ||||||
|
||||||
Pag. 122-125 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competitive strategy represents option for a certain chain of activities, which is different of that of competitors, or a different method of execution of the same chain of activities,
which is similar with that of competitors, and integration of constitutive activities in order to attain a unique and sustainable position within the sector. |
||||||
|