L’apprentissage cooperatif: un defi pour les professeurs de langue
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
826 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 16:58
SM ISO690:2012
ANDRONIC, Valentina. L’apprentissage cooperatif: un defi pour les professeurs de langue . In: Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale, 2008, nr. 6, pp. 291-300. ISSN 1857-1840.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale
Numărul 6 / 2008 / ISSN 1857-1840

L’apprentissage cooperatif: un defi pour les professeurs de langue

Pag. 291-300

Andronic Valentina
 
Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

În articolul dat se pune accent pe diversitatea metodelor de învăţare prin cooperare, care oferă o soluţie pentru a demonsra că metodele şi tehnicile de învăţare prin cooperare pot consolida atitudinile pozitive faţă de învăţare, pot îmbunătăţi performanţele şi stima de sine ale elevilor, putînd promova interacţiunea pozitivă şi sprijinul reciproc între elevi. S-a încercat să se pună în evidenţă modalitatea în care decurge învăţarea prin cooperare, procesele individuale şi de grup cu privire la învăţare, avantajele şi dificultăţile învăţării prin cooperare din perspectiva organizaţională. Deci, învăţarea prin cooperare este motorul schimbării organizaţionale.