Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
826 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 16:58 |
SM ISO690:2012 ANDRONIC, Valentina. L’apprentissage cooperatif: un defi pour les
professeurs de langue
. In: Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale, 2008, nr. 6, pp. 291-300. ISSN 1857-1840. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale | ||||||
Numărul 6 / 2008 / ISSN 1857-1840 | ||||||
|
||||||
Pag. 291-300 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat se pune accent pe diversitatea metodelor de învăţare prin cooperare, care oferă o soluţie pentru a demonsra că metodele şi tehnicile de învăţare prin cooperare pot consolida atitudinile pozitive faţă de învăţare, pot îmbunătăţi performanţele şi stima de sine ale elevilor, putînd promova interacţiunea pozitivă şi sprijinul reciproc între elevi. S-a încercat să se pună în evidenţă modalitatea în care decurge învăţarea prin cooperare, procesele individuale şi de grup cu privire la învăţare, avantajele şi dificultăţile învăţării prin cooperare din perspectiva organizaţională. Deci, învăţarea prin cooperare este motorul schimbării organizaţionale. |
||||||
|