Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1506 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-22 02:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.75-056.263 (1) |
Psihologie (3475) |
SM ISO690:2012 FURDUI, Emilia. Model de organizare a asistenţei psihologice
a preşcolarilor deficienţi de auz în Rusia
. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2013, nr. 1, pp. 3-9. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1 / 2013 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.75-056.263 | ||||||
Pag. 3-9 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este prezentată structura unui model de asistenţă psihologică a copiilor deficienţi de auz constituit în baza Centrului de Asistenţă psiho-pedagogică şi medico-socială pentru copii cu dizabilităţi din Rusia (Novokuzneţk). |
||||||
Cuvinte-cheie dizabilităţi, deficienţă de auz, Centrul de Asistenţă psiho-pedagogică şi medico-socială |
||||||
|