Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
866 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-05-24 19:22 |
SM ISO690:2012 ЗАХАРЧЕНКО, Н.. Приемы визуального мерчандайзинга в розничной торговой сети
. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2012, nr. 11, pp. 449-452. ISSN 1857-1239. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova | ||||||
Numărul 11 / 2012 / ISSN 1857-1239 | ||||||
|
||||||
Pag. 449-452 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Techniques of visual merchandising in retail commercial network - it is an active integrated approach to create an atmosphere by creating a certain kind of store, product placement, display
that encourage customers to make a purchase and make the place of sale more attractive. It is the art of sales. |
||||||
Cuvinte-cheie visual merchandising, product placement, customer, purchase, retail commercial network |
||||||
|