Comunicarea managerială ca avantaj strategic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1132 95
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-17 16:52
SM ISO690:2012
LUPAŞCU, Lilia. Comunicarea managerială ca avantaj strategic. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2011, nr. 8, pp. 132-144. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 8 / 2011 / ISSN 1857-1239

Comunicarea managerială ca avantaj strategic

Pag. 132-144

Lupaşcu Lilia
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

Eines der Elemente, der die menschliche Existenz markiert, ist die Kommunikation. Die Funktionen des Managements werden durch Kommunikation erreicht. Die Geschäftskommunikation besteht aus zwei Partnern: dem Manager und dem Angestellten. Beide Partner suchen durch Kommunikation, ihre Ziele zu erreichen.