Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
884 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-29 20:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.134 (38) |
Educație (14644) |
SM ISO690:2012 DERMENJI-GURGUROV, Svetlana. Realizarea practicii pedagogice în cadrul formării profesionale iniţiale: discrepanţe, propuneri, sugestii. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 2(38), pp. 49-55. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(38) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.134 | ||||||
Pag. 49-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul articolului abordează probleme legate de reformă şi remarcă faptul că pregătirea profesională iniţială a cadrelor didactice ocupă locul central, deoarece aici se promovează calitatea, profesionalismul, finalităţile. În acest scop s-a analizat şi s-a luat în discuţie cum se realizează practica pedagogică în cadrul formării profesionale iniţiale în câteva ţări pentru a observa, comparativ, afinităţi şi deosebiri. |
||||||
Cuvinte-cheie formare profesională iniţială, reforma învăţământului, competenţă pedagogică |
||||||
|