Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
811 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 14:11 |
SM ISO690:2012 LUCA, Florin Alexandru, IRIMIA, MihaiP.. The analysis of metaprograms – persuasion tool in business. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2007, nr. 2, pp. 127-129. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2 / 2007 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 127-129 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Oamenii reacţionează foarte diferit la acelaşi stimul. De ce se reacţionează în aşa mod? De ce unul vede jumătatea
plină a paharului, iar altul – jumătatea lui goală? Răspunsul este dat de metaprogramele fiecaruia. Metaprogramele sunt
secretele felului în care o persoană prelucrează informaţiile. Metaprogramele sunt programe interioare pe care le folosim
pentru a hotărî căror fapte urmează să le acordăm atenţie.
Lucrarea îşi propune să abordeze problematica metaprogramelor umane în contextul utilizării lor în segmentul de
business. |
||||||
|