The analysis of metaprograms – persuasion tool in business
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
811 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 14:11
SM ISO690:2012
LUCA, Florin Alexandru, IRIMIA, MihaiP.. The analysis of metaprograms – persuasion tool in business. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2007, nr. 2, pp. 127-129. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2 / 2007 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

The analysis of metaprograms – persuasion tool in business

Pag. 127-129

Luca Florin Alexandru, Irimia MihaiP.
 
Gheorghe Asachi Technical University of Iasi
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Oamenii reacţionează foarte diferit la acelaşi stimul. De ce se reacţionează în aşa mod? De ce unul vede jumătatea plină a paharului, iar altul – jumătatea lui goală? Răspunsul este dat de metaprogramele fiecaruia. Metaprogramele sunt secretele felului în care o persoană prelucrează informaţiile. Metaprogramele sunt programe interioare pe care le folosim pentru a hotărî căror fapte urmează să le acordăm atenţie. Lucrarea îşi propune să abordeze problematica metaprogramelor umane în contextul utilizării lor în segmentul de business.