Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
934 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-13 13:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:81'246.3 (6) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4032) |
Lingvistică. Limbi (5090) |
SM ISO690:2012 FRUNZE, Lilia. Valori ale educaţiei multilingve. Predarea unor discipline în altă limbă decât maternă: abordări, concepte şi metodologii. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 2(34), pp. 35-39. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(34) / 2012 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:81'246.3 | ||||||
Pag. 35-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se descriu aspectele-cheie ale studiului. Se accentuează importanţa studierii altor discipline în limba română de către elevii alolingvi, se reliefează posibilităţile de afirmare şi integrare în mediul sociocultural al elevilor alolingvi. Metoda propusă îl va ajuta pe elevul alolingv să însuşească mai bine limba română, să-şi formeze o ţinută lingvistică adecvată. În lucrare se descrie amplu metoda CLIL, elementul esenţial al acestei metode şi etapele ei. |
||||||
|