Valori ale educaţiei multilingve. Predarea unor discipline în altă limbă decât maternă: abordări, concepte şi metodologii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
934 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-13 13:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:81'246.3 (6)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4032)
Lingvistică. Limbi (5090)
SM ISO690:2012
FRUNZE, Lilia. Valori ale educaţiei multilingve. Predarea unor discipline în altă limbă decât maternă: abordări, concepte şi metodologii. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 2(34), pp. 35-39. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(34) / 2012 / ISSN 1811-5470

Valori ale educaţiei multilingve. Predarea unor discipline în altă limbă decât maternă: abordări, concepte şi metodologii
CZU: 37.016:81'246.3

Pag. 35-39

Frunze Lilia12
 
1 Liceul Teoretic „A. Puşkin“, mun. Chişinău,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

În acest articol se descriu aspectele-cheie ale studiului. Se accentuează importanţa studierii altor discipline în limba română de către elevii alolingvi, se reliefează posibilităţile de afirmare şi integrare în mediul sociocultural al elevilor alolingvi. Metoda propusă îl va ajuta pe elevul alolingv să însuşească mai bine limba română, să-şi formeze o ţinută lingvistică adecvată. În lucrare se descrie amplu metoda CLIL, elementul esenţial al acestei metode şi etapele ei.

Dans cet article sont déscrits les principaux aspects de l’ enseignement (les aspects-clé). On accentue l’ importance de l’ étude des certaines disciplines en roumain par les élèves des écoles alolingues, on met en évidence la possibilité des élèves alolingues de s’ affirmer et de s’ integrer dans le milieu socio-culturel. Les sujets/thèmes qui sont étudiés lors des autres disciplines devraient aider l’ élève à améliorer les connaissances de la langue roumaine et de se former une tenue linguistique correspondate/adéquate. Dans l’ ouvrage est largement décrite la méthode CLIL, son élément essenciel et ses étapes.