Proiectul TEMPUS SALiS în susţinerea curriculumului pentru formarea competenţelor de cercetare la cadrele didactice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
816 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-12 18:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.14 (31)
Educație (14621)
SM ISO690:2012
POGOLŞA, Lilia. Proiectul TEMPUS SALiS în susţinerea curriculumului pentru formarea competenţelor de cercetare la cadrele didactice. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 2(34), pp. 51-56. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(34) / 2012 / ISSN 1811-5470

Proiectul TEMPUS SALiS în susţinerea curriculumului pentru formarea competenţelor de cercetare la cadrele didactice
CZU: 371.14

Pag. 51-56

Pogolşa Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Articolul dat elucidează noi perspective de dezvoltare a competenţei de cercetare ştiinţifică la cadrele didactice din domeniul ştiinţelor reale în cadrul proiectului TEMPUS SALiS, care are scop promovarea predării ştiinţelor reale printr-o implicare mai activă a elevilor în realizarea experimentelor la orele de fizică, chimie şi biologie. Astfel, instruirea problematizată prin intermediul activităţii de laborator devine unul dintre fundamentele abordărilor moderne curriculare şi metodologice în predarea ştiinţelor reale. Drept urmare, se va asigura formarea la elevi a competenţelor cognitive, o studiere mai eficientă a conceptelor ştiinţifice şi înţelegerea mai profundă a ştiinţei, ca atare.

The current article reflects new perspectives of developing scientific research competence of science teachers within the TEMPUS SALiS project of the Institute of Education Sciences which goal is to promote students’ active learning through biology, chemistry and physics lab experiments. This inquire-based instruction represents one of the basic aproaches of modern curriculum and methodology in teaching science, which fosters developing students’ cognitive competences, an efficient study of scientific concepts and deep understanding of the science indeed.