Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
816 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-12 18:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.14 (31) |
Educație (14621) |
SM ISO690:2012 POGOLŞA, Lilia. Proiectul TEMPUS SALiS în susţinerea curriculumului pentru formarea competenţelor de cercetare la cadrele didactice. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 2(34), pp. 51-56. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(34) / 2012 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.14 | ||||||
Pag. 51-56 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat elucidează noi perspective de dezvoltare a competenţei de cercetare ştiinţifică la cadrele didactice din domeniul ştiinţelor reale în cadrul proiectului TEMPUS SALiS, care are scop promovarea predării ştiinţelor reale printr-o implicare mai activă a elevilor în realizarea experimentelor la orele de fizică, chimie şi biologie. Astfel, instruirea problematizată prin intermediul activităţii de laborator devine unul dintre fundamentele abordărilor moderne curriculare şi metodologice în predarea ştiinţelor reale. Drept urmare, se va asigura formarea la elevi a competenţelor cognitive, o studiere mai eficientă a conceptelor ştiinţifice şi înţelegerea mai profundă a ştiinţei, ca atare. |
||||||
|