Case study – an effective approach to developping communicative skills
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2170 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-10 16:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.064-057.87 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599)
SM ISO690:2012
GRĂDINARI, Galina, USATÎI, Larisa. Case study – an effective approach to developping communicative skills. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 1, pp. 100-103. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1811-5470

Case study – an effective approach to developping communicative skills
CZU: 378.064-057.87

Pag. 100-103

Grădinari Galina1, Usatîi Larisa2
 
1 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau,
2 Gimnaziul nr.3, Făleşti
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

Competenţa comunicativă a studenţilor este eficientizată prin utilizarea diferitelor mijloace şi strategii ca intervievarea, asaltul de idei, simularea, dezbaterile, studiul de caz. Învăţarea bazată pe studiul de caz presupune angajarea activă şi interactivă a studenţilor în desfăşurarea de activităţi de analizare şi dezbatere colectivă a unui “caz”, de identificare şi examinare a variantelor de acţiune şi de luare de decizii în conformitate cu propriul sistem de valori. Astfel învăţarea bazată pe studiul de caz are tangenţă şi cu învăţarea prin cooperare, contribuind şi la dezvoltarea comportamentelor sociale ale studenţilor.

Competenţa comunicativă a studenţilor este eficientizată prin utilizarea diferitelor mijloace şi strategii ca intervievarea, asaltul de idei, simularea, dezbaterile, studiul de caz. Învăţarea bazată pe studiul de caz presupune angajarea activă şi interactivă a studenţilor în desfăşurarea de activităţi de analizare şi dezbatere colectivă a unui “caz”, de identificare şi examinare a variantelor de acţiune şi de luare de decizii în conformitate cu propriul sistem de valori. Astfel învăţarea bazată pe studiul de caz are tangenţă şi cu învăţarea prin cooperare, contribuind şi la dezvoltarea comportamentelor sociale ale studenţilor.