Valoarea dimensiunii mesajistice în formarea personalităţii integrale a elevului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
845 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 08:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.72+37.015.3. (1)
Psihologie (3475)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4025)
SM ISO690:2012
GHICOV, Adrian. Valoarea dimensiunii mesajistice în formarea personalităţii integrale a elevului. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 4, pp. 22-27. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4 / 2010 / ISSN 1811-5470

Valoarea dimensiunii mesajistice în formarea personalităţii integrale a elevului
CZU: 159.922.72+37.015.3.

Pag. 22-27

Ghicov Adrian
 
Ministerul Educaţiei şi Tineretului al R. Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Elevul ca personalitate integrală pretinde o deschidere la noutate. Esenţa personalităţii acestuia devine mai consolidată atunci când eul său de cititor, cu spirit critic, se alimentează din varii semnificaţii mesajistice cu valoare formativă incontestabilă.

The student as an integral personality has claims for an opening towards novelty. The core of the student’s personality consolidates, as his reader’s ego, possessed of a critical spirit, feeds on various message significations with doubtless formative value.