Distribuţia produselor agroalimentare: realităţi şi perspective
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1183 8
Ultima descărcare din IBN:
2021-10-12 13:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.439.053 (1)
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1517)
SM ISO690:2012
GANGAN, Svetlana, DOGA, Valeriu. Distribuţia produselor agroalimentare: realităţi şi perspective. In: Economie şi Sociologie, 2011, nr. 2, pp. 101-107. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1857-4130

Distribuţia produselor agroalimentare: realităţi şi perspective
CZU: 338.439.053

Pag. 101-107

Gangan Svetlana1, Doga Valeriu2
 
1 Universitatea Agrară de Stat din Moldova,
2 Institutul de Economie, Finanţe şi Statistică al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

Accesul la pieţele internaţionale este unul dintre domeniile cheie ale managementului din mileniul trei. Realizarea şi menţinerea accesului pe piaţă depinde în mare măsură de o gestionare judicioasă ale canalelor de distribuţie, privite ca un proces interactiv între producător şi intermediari, oricare dintre ei fiind în măsură să domine consumatorul final. Pentru multe întreprinderi, cum ar fi "ASCONI" SRL, costurile de producţie sunt mult mai mici, decât cheltuielile ce ţin de penetrarea pe piaţă cu acest produs. Prin urmare, producătorii doresc să excludă intermediarii, având în vedere că serviciile acestora sunt prea scumpe.

The access to international markets is one of the key areas of the third millennium management. Attaining and maintaining market access depends largely on the judicious management of the distribution channels that should be viewed as an interactive process between the producer and the intermediate, any of them being able to dominate the final consumer. For many enterprises, like ”ASCONI” Ltd., product manufacturing costs much less than bringing this product on the market. Therefore, producers want to exclude intermediaries, considering that their services are too expensive.

Cuvinte-cheie
concentrarea, scumpiri, intermediari,

distribuţie, integrare