Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1183 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-10-12 13:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.439.053 (1) |
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1517) |
SM ISO690:2012 GANGAN, Svetlana, DOGA, Valeriu. Distribuţia produselor agroalimentare: realităţi şi perspective. In: Economie şi Sociologie, 2011, nr. 2, pp. 101-107. ISSN 1857-4130. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie şi Sociologie | ||||||
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1857-4130 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.439.053 | ||||||
Pag. 101-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Accesul la pieţele internaţionale este unul dintre domeniile
cheie ale managementului din mileniul trei. Realizarea şi
menţinerea accesului pe piaţă depinde în mare măsură de o
gestionare judicioasă ale canalelor de distribuţie, privite ca un
proces interactiv între producător şi intermediari, oricare
dintre ei fiind în măsură să domine consumatorul final. Pentru
multe întreprinderi, cum ar fi "ASCONI" SRL, costurile de
producţie sunt mult mai mici, decât cheltuielile ce ţin de
penetrarea pe piaţă cu acest produs. Prin urmare, producătorii
doresc să excludă intermediarii, având în vedere că serviciile
acestora sunt prea scumpe. |
||||||
Cuvinte-cheie concentrarea, scumpiri, intermediari, distribuţie, integrare |
||||||
|