Particularităţile adaptării manageriale în mediul de afaceri al economiei concurenţiale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
958 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-01 22:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.511:334.7 (4)
Operații în management. Direcții (301)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (984)
SM ISO690:2012
DUŢĂ, Sergiu. Particularităţile adaptării manageriale în mediul de afaceri al economiei concurenţiale. In: Economie şi Sociologie, 2011, nr. 1, pp. 110-114. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1857-4130

Particularităţile adaptării manageriale în mediul de afaceri al economiei concurenţiale
CZU: 005.511:334.7

Pag. 110-114

Duţă Sergiu
 
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Dezvoltarea gândirii manageriale în afaceri are importanţă teoretică întrucât cuprinde tipurile de gândire economică şi manageriale, particulare şi generale, revoluţionare şi evoluţioniste. Creativitatea desemnează potenţialul uman de a produce idei noi, originale şi valoroase. O deosebită atenţie se cuvine competenţei profesionale care se obţine prin educaţie şi instruire în domeniu în formarea mentalităţii moderne adecvate standardelor europene.

Managerial idea in business development has important theoretical as comprising economic and managerial thinking types, particular and general, revolutionary and evolutionary. Creativity means the human potential to produce new ideas, original and valuable. Special attention ought to get professional competence through education and training in the appropriate field in the standard formation of modern European mindset.

Cuvinte-cheie
gândire managerială, educaţie şi instruire,

mediu de afaceri, creativitate, cunoaşterea