Abordarea paradigmatică a istoriei pedagogiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
88 0
SM ISO690:2012
PASTUH-CUBOLTEANU, Vitalie. Abordarea paradigmatică a istoriei pedagogiei. In: Intellectus, 2010, nr. 1, pp. 70-72. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 1 / 2010 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Abordarea paradigmatică a istoriei pedagogiei

Paradigmatic Approach to History Pedagogy


Pag. 70-72

Pastuh-Cubolteanu Vitalie
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 18 aprilie 2024


Rezumat

}n lucrare este descrisă o nouă modalitate, elaborată de către autor, de abordare multiaspectuală a istoriei pedagogiei. Aplicarea paradigmei educa]ionale oferă materialul deductiv-factologic necesar elaborării noilor reforme în învă]ământ.

The paper describes a new method, developed by the author, of multiple-aspect approach to history pedagogy. Application of educational paradigm provides the deductive-factual material necessary for developing new educational reforms.