Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
104 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-02 16:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018 (703) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4025) |
SM ISO690:2012 TABITA, Mihai. Modalităţi de eficientizare a parteneriatelor educaţionale în condiţiile provocărilor societale. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 4(80), pp. 83-87. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.12 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(80) / 2023 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.12 | ||||||
CZU: 37.018 | ||||||
Pag. 83-87 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul pune în atenția cititorilor modalităţi de eficientizare a parteneriatelor educaţionale ca răspuns la provocările societale actuale. Acestea necesită un angajament constant şi o abordare cooperativă din partea tututor agenţilor implicaţi în parteneriate (şcoală-familie-comunitate). Pentru maximizarea beneficiilor parteneriatelor educaţionale în condiţiile provocărilor societale este importantă crearea unui mediu deschis şi colaborativ în care să existe încredere între părţile implicate, să fie împărtăşite bunele practice cu alţi actori din domeniul educaţional, să existe respectarea angajamentelor asumate a proceselor decizionale, integrarea tehnologiei în procesul educaţional şi în gestionarea parteneriatelor, organizarea de ateliere, cursuri şi a altor activităţi de formare pentru îmbunătăţirea calităţii educaţiei prin intermediul parteneriatelor educaţionale, care au obiective clare şi măsurabile pentru parteneriat. Prin implementarea acestor strategii bine planificate şi adaptate contextului provocărilor societale se poate face eficientizarea parteneriatelor educaţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriate educaționale, şcoală, familie, comunitate, provocări societale, educational partnerships, school, family, community, societal challenges |
||||||
|