Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
177 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 01:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376:316.77 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (796) |
SM ISO690:2012 RACU, Aurelia, DRUGUȘ, Olga. Metodologia dezvoltării abilităţilor de comunicare la copiii cu dificultăţi de învăţare. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 4(80), pp. 46-52. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.07 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(80) / 2023 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.07 | ||||||
CZU: 376:316.77 | ||||||
Pag. 46-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru a socializa un copil cu dificultăți de învățare are nevoie să beneficieze de intervenţie individuală și să participe la activităţi colective. Copilul cu dificultăți de învățare, nu are nevoie de compătimirea sau mila noastră, ci de suportul, sprijinul și ghidare, oferindu-i oportunitatea să trăiască împreună cu alți copii, ca parte integrantă a comunităţii. Dezvoltarea competenţei de comunicare în şcoală este abordată la toate treptele de învăţământ în cadrul activităţilor didactice şi extracurriculare. Cadrele didactice trebuie să aplice adaptări psihopedagogice și modificări/adaptări curriculare ale conținuturilor corespunzătoare cu scopul realizării finalităților educaționale, astfel, indicându-se un sens orientativ al traseului optim pentru atingerea obiectivelor, iar metodele și strategiile didactice să fie flexibile și adaptate pentru fiecare copil în parte conform potențialului individual. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, comunicare, dezvoltare, individualizare, dificultăți de învățare, competence, communication, development, individualization, learning difficulties |
||||||
|