Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1536 164 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 22:28 |
SM ISO690:2012 TIMUŞ, Angela. Aspecte ale integrării educaţionale şi sociale la elevii cu deficienţă de auz. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2012, nr. 28, pp. 67-76. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 28 / 2012 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
Pag. 67-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
There is worked out a complex program for organizing and accelerating the process of integration of this category of children. There are proposed various models of increasing the efficiency of the integration process. The most perspective there turned out to be such conditions as the retraining and specialization of the teachers in the field of school and social integration, the development of educational system in centers of family type. |
||||||
Cuvinte-cheie integrare, incluziune, cerinţe educaţionale speciale, deficienţă mintală, dizabilitate, elev cu deficienţă de auz, deficienţă auditivă |
||||||
|