Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
708 0 |
SM ISO690:2012 САВЧУК, Владимир. Базовые принципы концепции управления
стоимостью предприятия
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2010, nr. 7(37), pp. 214-219. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(37) / 2010 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 214-219 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de management al costului, care în literatura engleză a primit denumirea de Value-Based Management
(VBM), s-a format în anii `80-90 ai secolului XX. Conceptul VBM este bazat pe principiul clasic al teoriei economice
de „viziune economică” asupra businessului. În limitele VBM scopul principal al companiei este creşterea valorii
acesteia pentru proprietari. De aici, toate eforturile companiei sunt orientate spre atingerea lui. |
||||||
|