Oсобенности эмоционального интеллекта студентов с различными мотивами аффилиации
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
726 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-25 00:21
SM ISO690:2012
НАСТАУШЕВА , Наталья, CIARSCAIA, Daria. Oсобенности эмоционального интеллекта студентов с различными мотивами аффилиации . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 9(39), pp. 220-225. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(39) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Oсобенности эмоционального интеллекта студентов с различными мотивами аффилиации

Pag. 220-225

Настаушева Наталья, Ciarscaia Daria
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

Articolul de faţă vizează procesul comunicării în care persoana îşi manifestă competenţa emoţională, prin care transmite semnale de afiliere. Deseori persoanele nu îşi pot dirija emoţiile, fiindu-le frică să intre în contact cu alţi oameni. O asemenea situaţie este cunoscută multor studenţi pentru care comunicarea iese în prim-plan. De aceea, anume pentru studenţi este relevantă şi importantă dezvoltarea inteligenţei emoţionale prin care poate fi dezvoltată şi tendinţa de afiliere, deoarece ei se află în etapa formării personale şi profesionale.

In the communicative process a person manifests emotional competence, through which he transmits a signal of a need for affiliation. Affiliation themes are revealed in stories about establishing or restoring close and friendly relationships, joining groups, participating in pleasant social activities, and enjoying shared activities with family or friends. Often people are not able to manage their own emotions, they are afraid to come into contact with other people. This situation is familiar to many students for whom communication is the most important part of their social life. It is important and relevant for students to develop emotional intelligence, through which we also develop a need for affiliation.