Bоспитание и обучение в условиях цивилизации древнего востока
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
637 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-02 04:53
SM ISO690:2012
INOZEMTEV, Veaceslav. Bоспитание и обучение в условиях цивилизации древнего востока . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 9(39), pp. 137-147. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(39) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Bоспитание и обучение в условиях цивилизации древнего востока

Pag. 137-147

Inozemtev Veaceslav
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

În articol sunt analizate sursele şi procesul de stabilire a formelor de educaţie familială şi şcolară în Egiptul antic şi India, apariţia şi dezvoltarea în cadrul acestor concepte a gândirii pedagogice, fără care este imposibil a prezenta dezvoltarea şcolii pedagogice mondiale actuale. În istoria timpurie a omenirii pot fi găsite multe idei foarte importante pentru soluţionarea problemei identificării formelor eficiente de educaţie, care sunt promovate în sistemul actual de educaţie primară şi superioară. Experienţa unor astfel de cercetări demonstrează că „noul este experienţa veche bine uitată”. Toate acestea confirmă actualitatea temei de cercetare nu numai ca subiect de cercetare, dar şi ca posibilitate de aplicare practică a experienţei pedagogilor antici, care necesită a fi adaptată la condiţiile actuale.

The article deals with the research of the early beginning and the process of formation of family and school education and upbringing in Ancient Egypt and India as well as the beginning and formation of pedagogic in these countries as the foundation for the future development of schooling and pedagogic of the world. There is a lot of useful information for solving the problem of searching new effective forms of education, which is taking place in the modern system of school and higher education can be found in the Ancient history of humankind. The experience of such research shows that "everything new is well forgotten old". This explains the relevance of the topic not only like a research subject, but also as an opportunity of practical application of ancient teachers’ experience, adapted to modern conditions.