Orientarea socială a întreprinderilor mici şi mijlocii – element al Pr-ului naţional şi internaţional
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
639 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-15 10:04
SM ISO690:2012
MIRONOVA, Svetlana. Orientarea socială a întreprinderilor mici şi mijlocii – element al Pr-ului naţional şi internaţional. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2010, nr. 2(32), pp. 243-247. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(32) / 2010 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Orientarea socială a întreprinderilor mici şi mijlocii – element al Pr-ului naţional şi internaţional

Pag. 243-247

Mironova Svetlana
 
 
 
Disponibil în IBN: 25 noiembrie 2013


Rezumat

„Orientated enterprise” refer the enterprises which are not pursing as the principle aim profit earning from its economical activity. Apart from economic aims, the enterprises must satisfy/meet social needs of the citizen both in the country and in separate cities. Tax privileges are received by the enterprise in return. The resources must be directed on purpose avoiding different funds and organizations, for exception their larceny. The active enterprise participation in social life of the country creates it separate positive image.