Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
123 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 14:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
351.075.6 (1) |
Activități specifice administrației publice (1080) |
SM ISO690:2012 CIUMAC, Andrian. Abordări actuale privind calitatea învăţării în instituţiile specializate de instruire ale Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă. In: Legea şi Viaţa, 2023, nr. 3(375), pp. 47-56. ISSN 2587-4365. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.8388478 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Legea şi Viaţa | ||||||
Numărul 3(375) / 2023 / ISSN 2587-4365 /ISSNe 2587-4373 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.8388478 | ||||||
CZU: 351.075.6 | ||||||
Pag. 47-56 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Analizând impactul proceselor de formare profesională a angajaților Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, în contextul protecţiei populaţiei, teritoriului, mediului înconjurător şi proprietăţii în caz de pericol sau declanşare a situaţiilor excepţionale, instituțiile specializate de instruire din cadrul acestuia, neîntârziat și cu excluderea reticenței, necesită să se alinieze la bunele practici și standardele aplicate la nivel național, fapt care va contribui la producerea și obținerea unei educații de calitate. |
||||||
Cuvinte-cheie calitate, proces, formare profesională, reforma, fuzionare, încredere, beneficiar, Quality, trial, professional training, reform, merging, confidence, beneficiary |
||||||
|