Abordări actuale privind calitatea învăţării în instituţiile specializate de instruire ale Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
123 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 14:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
351.075.6 (1)
Activități specifice administrației publice (1080)
SM ISO690:2012
CIUMAC, Andrian. Abordări actuale privind calitatea învăţării în instituţiile specializate de instruire ale Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă. In: Legea şi Viaţa, 2023, nr. 3(375), pp. 47-56. ISSN 2587-4365. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.8388478
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Legea şi Viaţa
Numărul 3(375) / 2023 / ISSN 2587-4365 /ISSNe 2587-4373

Abordări actuale privind calitatea învăţării în instituţiile specializate de instruire ale Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă

Current approaches regarding the quality of learning in the specialized training institutions of the General Inspectorate for Emergency Situations

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.8388478
CZU: 351.075.6

Pag. 47-56

Ciumac Andrian
 
Academia „Ştefan cel Mare“ a MAI al Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2024


Rezumat

Analizând impactul proceselor de formare profesională a angajaților Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, în contextul protecţiei populaţiei, teritoriului, mediului înconjurător şi proprietăţii în caz de pericol sau declanşare a situaţiilor excepţionale, instituțiile specializate de instruire din cadrul acestuia, neîntârziat și cu excluderea reticenței, necesită să se alinieze la bunele practici și standardele aplicate la nivel național, fapt care va contribui la producerea și obținerea unei educații de calitate.

Analyzing the impact of the professional training processes of the employees of the General Inspectorate for Emergency Situations, within the context of the protection of the population, the territory, the environment and property in case of danger or triggering of exceptional situations, the specialized training institutions within it, without delay and excluding reluctance, need to align with the good practices and standards applied at the national level, a fact that will contribute to the production and obtaining of a quality education.

Cuvinte-cheie
calitate, proces, formare profesională, reforma, fuzionare, încredere, beneficiar,

Quality, trial, professional training, reform, merging, confidence, beneficiary