Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
177 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091| (4) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 CRISTEA, Sorin. Formarea continuă a profesorilor . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 110-112. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10397613 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10397613 | ||||||
CZU: 37.091| | ||||||
Pag. 110-112 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Formarea continuă a profesorilor este extinsă și intensificată special în contextul societății informaționale bazate pe cunoaștere. Ea este necesară pentru aprofundarea cunoștințelor fundamentale și operaționale care susțin cultura pedagogică generală, specifică și practică a profesorilor de la toate treptele și disciplinele de învățământ. Activitatea de formare continuă a profesorilor este construită curricular la nivelul interdependenței dintre obiectivele generale, definite în termeni de competențe, și conținuturile de bază, abordate în dinamica evoluției lor epistemologice și sociale. Problematica pedagogică și socială a formării continue a profesorilor poate fi aprofundată și operaționalizată prin intermediul unei noi științe a educației, construită intra- și interdisciplinar. |
||||||
Cuvinte-cheie formare continuă, transdisciplinar, cultură pedagogică, metodologie, instruire, continuing education, Transdisciplinary, pedagogical culture, methodology, training |
||||||
|