Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
167 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.95/.96 (79) |
Tipuri de management (318) |
SM ISO690:2012 IVAN, Adela Alina. Abordarea științifică a conceptului de echipă . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 66-70. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10397702 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10397702 | ||||||
CZU: 005.95/.96 | ||||||
Pag. 66-70 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
În articol este definit conceptul de echipă din perspectiva unui șir de autori. Conceptul de echipă este unul dintre pilonii-cheie ai succesului în majoritatea organizațiilor și domeniilor, fiind din ce în ce mai răspândit. O echipă unită, performantă și de succes este capabilă să atingă obiectivele scontate. Ea se caracterizează printr-un spirit de cooperare ridicat, comunicare deschisă, respect reciproc, aducând multiple beneficii personale și organizaționale precum inovația, dezvoltarea personală și creșterea eficienței. |
||||||
Cuvinte-cheie echipă, organizaţie, obiectiv, cooperare, team, organization, goal, Cooperation |
||||||
|