Articolul precedent |
Articolul urmator |
155 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4382) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4035) |
SM ISO690:2012 CRISTEA, Sorin. Curriculumul în căutarea identittății pedagogice. In: International Congress: „Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship“, 13-14 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 104-121. ISBN 978-9975-46-831-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
International Congress 2023 | ||||||
Conferința "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship" Chişinău, Moldova, 13-14 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 104-121 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Termenul de curriculum este utilizat cu insistență în ultimele decenii, în arealul românesc, fără a beneficia însă de o stabilitate conceptuală necesară cu atât mai mult cu cât rolul său în construcția cursurilor universitare proiectate special pentru formarea profesorilor, inițială și continuă, este determinant. În această perspectivă, studiul nostru, care sintetizează ideile principale promovate la nivel de „Argument” într-o viitoare carte despre CURRICULUM (Sorin Cristea, Concepte fundamentale în pedagogie, vol.13, CURRICULUM, în curs de apariție la Didactica Publishing House, București) va avea în vedere: 1. Identificarea problemei fundamentale a curriculumului; 2. Istoria termenului de curriculum; 3. Construcția conceptului pedagogic de curriculum; 4. Teoria generala a curriculumului, știință pedagogică fundamentală |
||||||
|