Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
811 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-07-23 22:24 |
SM ISO690:2012 POMAZANOVSCHI, Irina. Practical ways of enlarging english vocabulary, teaching grammar and listening skills through songs
. In: Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale, 2011, nr. 9, pp. 277-279. ISSN 1857-1840. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale | ||||||
Numărul 9 / 2011 / ISSN 1857-1840 | ||||||
|
||||||
Pag. 277-279 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aproape în fiecare zi ascultăm muzică şi cea mai mare parte de cântece este în limba engleză. Melodiile sunt un material latent excelent. Procesul de educaţie poate fi făcut foarte
plăcut pentru cei care studiază o limbă străină. Utilizând muzica la lecţii, este o modalitate de a creşte o atmosferă pozitivă. Folosind memoria emoţională a elevilor, materialul va fi învăţat mai repede şi mai bine. În acest articol sunt descrise o serie de metode de lucru cu melodiile, fără
abatere de la curriculum sau de la programul de curs. Toate activităţile descrise în articol pot fi adaptate la orice temă. Elevii cu diferite aptitudini pot studia engleza cu ajutorul cântecelor, sporindu-şi vocabularul, iar profesorul facînd rutina de clasă mai distractivă. |
||||||
|