Diplomat’s dilemma
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
665 1
SM ISO690:2012
KALICKY, Juraj, PINZARI, Svetlana. Diplomat’s dilemma. In: Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale, 2011, nr. 9, pp. 30-34. ISSN 1857-1840.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale
Numărul 9 / 2011 / ISSN 1857-1840

Diplomat’s dilemma

Pag. 30-34

Kalicky Juraj, Pinzari Svetlana
 
 
 
Disponibil în IBN: 12 decembrie 2013


Rezumat

Lucrarea prezintă o încercare de a aplica cele mai progresive metode din sfera comunicării în procesul de instruire al studenţilor, şi anume sfera relaţiilor internaţionale. Scopul articolului este de a analiza şi demonstra în ce mod convergenţa aspectelor cognitiv-afectiv-euristic acţionează asupra activităţii orientate spre sarcini. Intenţia prezentată este o încercare de a pune în acţiune atît funcţiile cognitive, cît şi cele non-cognitive în modul de instruire academică a viitorilor diplomaţi.

The present paper deals with the attempt to apply one of the progressive methods,the socalled heuristics method, to the sphere of communication while lecturing the students of academic spheres such as international relations. Its main goal is to analyse and to demonstrate the possible use of the theoretical model representing the convergence of cognitive-affectiveheuristics aspects into a task-oriented activity. The intention expressed here accounts for an attepmt to make the cognitive as well as non-cognitive functions operate within the communication teaching academic sphere of students, trained as future diplomats.