Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
665 1 |
SM ISO690:2012 KALICKY, Juraj, PINZARI, Svetlana. Diplomat’s dilemma. In: Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale, 2011, nr. 9, pp. 30-34. ISSN 1857-1840. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale | ||||||
Numărul 9 / 2011 / ISSN 1857-1840 | ||||||
|
||||||
Pag. 30-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea prezintă o încercare de a aplica cele mai progresive metode din sfera comunicării în procesul de instruire al studenţilor, şi anume sfera relaţiilor internaţionale. Scopul articolului este de a analiza şi demonstra în ce mod convergenţa aspectelor cognitiv-afectiv-euristic acţionează asupra activităţii orientate spre sarcini. Intenţia prezentată este o încercare de a pune în acţiune atît funcţiile cognitive, cît şi cele non-cognitive în modul de instruire academică a viitorilor diplomaţi. |
||||||
|