The activities of creating and valuing english digital textbooks in the process of teaching
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
179 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.02:811.111`243:004 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
Limba engleză (689)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4231)
SM ISO690:2012
CHIRIAC, Tatiana, BALMUŞ, Nicolae, MUNTEANU, Elvira. The activities of creating and valuing english digital textbooks in the process of teaching . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2023, nr. 5(165), pp. 108-113. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum5(165)2023_18
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(165) / 2023 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

The activities of creating and valuing english digital textbooks in the process of teaching

Activități de creare și valorificare în procesul de instruire a manualelor digitale interactive de limbă engleză

DOI:https://doi.org/10.59295/sum5(165)2023_18
CZU: 373.02:811.111`243:004

Pag. 108-113

Chiriac Tatiana1, Balmuş Nicolae1, Munteanu Elvira2
 
1 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau,
2 Liceul Teoretic Român-Italian „Dante Alighieri”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 iulie 2023


Rezumat

Digital textbooks can play an essential role in representing a school discipline’s educational content through their interactive and multimedia features. The goal of the present research is to critically analyse some types of interactive educational resources developed using the MDIR Constructor 2.0 application to value English digital textbooks in the process of teaching. A content analysis of computers as an approach to language learning has been introduced by many researchers in the last few years. The current paper aims to show the impact of digital textbooks in the field of English language learning and provide examples of how the digital textbook might complement various classroom exercises to promote student-centred learning and individualization in language learning. First of all, the adoption of information and communication technology in the educational process in our country will be discussed. Secondly, an extensive review of a series of scientific studies about computer involvement in a language-learning environment will be examined. And finally, the practical aspects regarding the development of some interactive educational resources within the digital textbook for English language level A 1.2 will be presented.

Manualele digitale pot juca un rol esențial în reprezentarea conținutului educațional al unei discipline școlare datorită caracteristicilor lor interactive și multimedia. Scopul prezentei cercetări este de a analiza critic unele tipuri de resurse educaționale interactive dezvoltate prin intermediul aplicației MDIR Constructor 2.0 pentru a valorifica manualele digitale de limba engleză în procesul de predare. O analiză de conținut despre utilizarea calculatorului în învățarea limbilor străine a fost introdusă de mulți cercetători în ultimii ani. În lucrare se prezintă impactul manualelor digitale în domeniul învățării limbii engleze și se evidențiază capacitățile manualului digital de a sprijini diferite activități de clasă pentru a stimula învățarea centrată pe elev și individualizarea în învățarea limbii engleze. În primul rând, se va discuta despre adoptarea Tehnologiei Informației și Comunicațiilor în procesul educațional din țara noastră. În al doilea rând, vor fi examinate o serie de studii științifice despre implicarea computerului întrun mediu de învățare a limbilor străine. Și, în final, vor fi prezentate aspectele practice privind dezvoltarea unor resurse educaționale interactive în cadrul manualului digital pentru limba engleză nivel A 1.2.

Cuvinte-cheie
digital textbooks, interactive educational resources, MDIR Constructor 2.0 application,

manuale digitale, resurse educaționale interactive, aplicația MDIR Constructor 2.0.