Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
270 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-01 13:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:316.624.3:005 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Psihologie socială (992) |
Management (1901) |
SM ISO690:2012 BALAN, Corina. Violența școlară și managementul clasei de elevi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2023, nr. 5(165), pp. 28-32. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/um5(165)2023_04 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(165) / 2023 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/um5(165)2023_04 | ||||||
CZU: 373.3:316.624.3:005 | ||||||
Pag. 28-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol abordează problematica violenței școlare din perspectiva impactului asupra managementului clasei de elevi. În contextul managementului clasei de elevi, comportamentele elevilor şi ale profesorilor sunt influenţate de o serie de factori care își pun amprenta asupra relațiilor dintre interlocutori. Relaţiile educaţionale determină comportamente pozitive sau negative. Relaţiile pozitive generează o atmosferă dezirabilă, un climat constructiv, în timp ce relațiile negative generează un climat indezirabil și conflictual, creând probleme de disciplină. Disciplina, văzută ca un comportament dezirabil în clasa de elevi, poate fi definită ca un proces care determină soluţionarea problemelor disciplinare și, implicit, prevenirea și contracararea comportamentelor violente ale elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie violență școlară, managementului clasei de elevi, disciplină, climat educaţional, school violence, student class management, Discipline, educational climate |
||||||
|