Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
264 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-10 18:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.036 (2) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (216) |
SM ISO690:2012 ANDRIEŞ, Vasile. Particularităţile educaţiei interculturale în cadrul cercului școlar – aspecte metodologice. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 1(77), pp. 102-106. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.17 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(77) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.17 | |||||||
CZU: 374.036 | |||||||
Pag. 102-106 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Educația extrașcolară în cadrul domeniului Cultură și Societate face parte din sistemul educației nonformale din Republica Moldova. Unul dintre profilurile acestui domeniu îl reprezintă Educația interculturală/etnoculturală. În cadrul instituțiilor din învățământul general, majoritatea activităților extrașcolare se desfășoară în cadrul cercurilor de elevi. Din acest considerent, venim cu niște sugestii metodologice privind modalitatea de organizare a lecțiilor în cadrul cercului, axate pe principiul interactivității și învățarea experiențială. |
|||||||
Cuvinte-cheie educație extrașcolară/nonformală, educaţie interculturală, cerc școlar, învățare experiențială, lucru interactiv, extracurricular/non-formal education, intercultural education, school circle, experiential learning, interactive work |
|||||||
|