Particularităţile educaţiei interculturale în cadrul cercului școlar – aspecte metodologice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
264 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-10 18:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.036 (2)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (216)
SM ISO690:2012
ANDRIEŞ, Vasile. Particularităţile educaţiei interculturale în cadrul cercului școlar – aspecte metodologice. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 1(77), pp. 102-106. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.17
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(77) / 2023 / ISSN 1811-5470

Particularităţile educaţiei interculturale în cadrul cercului școlar – aspecte metodologice

The particularities of intercultural education within the school circle – methodological aspects

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.17
CZU: 374.036

Pag. 102-106

Andrieş Vasile
 
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 13 iunie 2023


Rezumat

Educația extrașcolară în cadrul domeniului Cultură și Societate face parte din sistemul educației nonformale din Republica Moldova. Unul dintre profilurile acestui domeniu îl reprezintă Educația interculturală/etnoculturală. În cadrul instituțiilor din învățământul general, majoritatea activităților extrașcolare se desfășoară în cadrul cercurilor de elevi. Din acest considerent, venim cu niște sugestii metodologice privind modalitatea de organizare a lecțiilor în cadrul cercului, axate pe principiul interactivității și învățarea experiențială.

Extracurricular education in the field of Culture and Society is part of the non-formal education system in the Republic of Moldova. One of the profiles of this field is intercultural/ethnocultural education. In general education institutions, most extracurricular activities take place in student circles. For this reason, we come up with some methodological suggestions on how to organize lessons within the circle, focused on the principle of interactivity and experiential learning.

Cuvinte-cheie
educație extrașcolară/nonformală, educaţie interculturală, cerc școlar, învățare experiențială, lucru interactiv,

extracurricular/non-formal education, intercultural education, school circle, experiential learning, interactive work