Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
274 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 19:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8 (300) |
Psihologie (3475) |
SM ISO690:2012 STANCIU, Mirela. Intervenţia psihologică ca modalitate de diminuare a emoţiilor negative la adolescenţi. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 1(77), pp. 84-90. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.14 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(77) / 2023 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.14 | ||||||
CZU: 159.922.8 | ||||||
Pag. 84-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține rezultatele unui studiu formativ care a fost orientat la diminuarea emoțiilor negative la adolescenți. În demersul formativ au fost incluși 24 de adolescenți (12 grupul experimental și 12 grupul de control). Pe adolescenții din grupul experimental a fost administrat un program de intervenții psihologice ce conține tehnici din terapia cognitiv-comportamentală. Ca rezultate adolescenții din grupul experimental retest prezintă modificări în emoțiile negative, corelatele lor psihologice și în trăsăturile de personalitate |
||||||
Cuvinte-cheie emoţii negative, corelatele lor psihologice, trăsături de personalitate, adolescenţi, grupul experimental și grup de control, negative emotions, their psychological corelates, personality traits, adolescents, experimental group, control group |
||||||
|