Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
285 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 12:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1+376.2 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646) |
SM ISO690:2012 RACU, Aurelia. Tendinţe actuale în proiectarea cercetărilor din perspectiva incluziunii universitare a tinerilor cu dizabilităţi. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 1(77), pp. 47-51. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(77) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.08 | |||||||
CZU: 378.1+376.2 | |||||||
Pag. 47-51 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În prezent, comunitatea ştiinţifică din lume depune eforturi susţinute pentru a identifica şi propune soluţii eficiente ale învăţământului incluziv. Promovarea universităţilor incluzive implică nu doar depăşirea barierelor instituţionale, identificate în literatura ştiinţifică de specialitate, dar şi cunoaşterea unor etape pe care specialiştii le vor aplica în activitatea lor de constituire a mediului academic de tip incluziv. |
|||||||
Cuvinte-cheie mediul universitar, tineri cu dizabilităţi, învățământ de tip incluziv, asistenţă complexă, educaţie incluzivă, educaţie integrată, socializare, cerinţe educaţionale speciale (CES), university environment, young people with disabilities, inclusive education, complex assistance, integrated education, socialization, special educational needs |
|||||||
|