Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
252 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 17:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.09(498) (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (276) |
SM ISO690:2012 SILISTRARU, Nicolae, MARCOCI DIMA, Andreea. Inserţia socioprofesională în paradigma învăţământului profesional și tehnic. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 1(77), pp. 17-24. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.02 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(77) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.02 | |||||||
CZU: 377.09(498) | |||||||
Pag. 17-24 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Educația profesională pregăteşte elevii pentru o anumită profesie și pentru integrarea social-utilă a acestora. În acest articol am scos în evidență conceptele cheie pe care se bazează învățământul profesional și tehnic din România: curriculum național, competențe, adaptabilitatea și inserția pe piața muncii, educație. În partea a doua a articolului am realizat o analiză privind inserția socio-profesională a elevilor de la specializarea tehnician în activități economice, din cadrul Colegiul „N.V. Karpen” Bacău. |
|||||||
Cuvinte-cheie inserția socio-profesională, educaţie, competențe, absolvent, piaţa muncii, Socio-professional insertion, education, skills, graduate, labor market |
|||||||
|