Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
301 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 20:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 ROTARU, Irina, ȚÎBULEAC, Mariana, CHIRIAC, Viorica. Simularea (jocul de rol) – metodă inovativă de validare a rezultatelor învățării . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 83-85. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974654 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974654 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 83-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Jocul este o formă determinantă de dezvoltare a individului. Prin joc, acesta își manifestă, încă din copilărie, ingeniozitatea, artistismul, agerimea, unicitatea, gândirea analitică etc. Jocul este, așadar, o modalitate de emancipare a spiritului în continuă progresie. Practicile ludice, simulative au multiple avantaje: dobândirea cunoștințelor prin apel la modelare, exercitarea/asumarea rolurilor sociale, informarea, formarea competențelor. În cadrul învățământului profesional tehnic, prin apel la metoda simulării, e posibilă realizarea diverselor proiecte sociocomunitare cu impact educativ, cum ar fi Generația Alege LegeA |
||||||
Cuvinte-cheie disimulare, joc, gândire analitică, validarea practicilor educaționale, dissimulation, play, analytical thinking, validation of educational practices |
||||||
|