Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
202 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-12 17:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0 (7742) |
Educație (14648) |
SM ISO690:2012 CHEPTENE, Valentina. Educația bilingvă – practică reflexivă vizând capitalul cultural și lingvistic al elevilor . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 41-43. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974361 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974361 | ||||||
CZU: 37.0 | ||||||
Pag. 41-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
De mare anvergură în situațiile de comunicare interpersonale și interculturale este înțelegerea prin intermediul unui limbaj comun. Mijloacele de realizare a acestei înțelegeri pot fi diverse. Familia și școala sunt mediile care pot oferi motive și ocazii, pot fi o sursă a valorilor generalumane, deschizând ușile spre integrarea subiecților într-un spațiu valoric mai larg. Realizând educația bilingvă/multilingvă a copiilor de la o vârstă fragedă, le dăm posibilitatea de a-și forma deprinderea să-și exprime propriile atitudini și viziuni asupra viitorului, asupra raporturilor esențiale dintre evenimente, contexte socioculturale etc. |
||||||
Cuvinte-cheie educație bilingvă, comunicare interpersonală, competenţă interculturală, valori general-umane, bilingual education, interpersonal communication, intercultural competence, general human values |
||||||
|