Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1662 97 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 16:38 |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Comunicarea— modalitate de integrare a copilului cu tulburări de limbaj în mediul şcolar
. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2011, nr. 2, pp. 12-20. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
Pag. 12-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The problem of relation between teachers and their pupils at the general schools with the inclusion elements of education is discussed in this article.
The teachers have to understand their functions and role at the process of communication with children with the speech disturbance. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare verbală, comunicare nonverbală, tulburări de limbaj, “limbajul corpului”. |
||||||
|