Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2174 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-06-10 20:30 |
SM ISO690:2012 TARABEIH, Mahdi, GONŢA, Victoria, PERJAN, Carolina. Teaching clinical thinking to first-year medical students. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2010, nr. 4, pp. 75-85. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 4 / 2010 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
Pag. 75-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Capacitatea de a gândi clar şi critic este necesar pentru a efectua orice activitate umană normală. În articol sunt reflectate rezultatele studiului gândirii profesionale la medici, modalităţile de logică şi de inferenţa utilizate de către medici şi alţi lucrători medicali în practica clinică. În baza principiilor care stau la baza gândirii critice ale medicilor a fost dezvoltat un cadru pedagogic, proiectat şi implementat un set de module curriculare pentru studenţii de la medicină, în primul an de studii. Modulele proiectate au fost puse în aplicare la Facultatea de Medicina de la Universitatea McGill. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire clinică, dezvoltarea gândirii, module curriculare, studenţii de la medicină., activitate medicală |
||||||
|