Influenţa în comunicarea didactică profesor - student: Cercetare experimentală
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1975 91
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-06 23:09
SM ISO690:2012
RUSNAC, Svetlana, RUSSU, Ruslan. Influenţa în comunicarea didactică profesor - student: Cercetare experimentală. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2009, nr. 2, pp. 74-82. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 2 / 2009 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Influenţa în comunicarea didactică profesor - student: Cercetare experimentală

Pag. 74-82

Rusnac Svetlana, Russu Ruslan
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

The article presents the role of communication skills on the part of university teaching staff in the professional and personality development of students. Based on the findings of experimental research, it examines the practical aptitudes of professors and lecturers to influence through communication and therefore to motivate students to develop the personal and social skills characteristic of an intellectual.

Cuvinte-cheie
comunicare, comunicare didactică, convingere, influenţă,

directive comunicative