Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
524 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-11 17:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7 (109) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (216) |
SM ISO690:2012 BERTEA, Iulian-Ciprian. Motivaţia adulţilor pentru formarea și reconversia profesională. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 4(76), pp. 47-50. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.09 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(76) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.09 | ||||||
CZU: 374.7 | ||||||
Pag. 47-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de față am încercat să definim anumite aspecte ale motivației în general, și ale educație adulților în particular. Motivația este importantă atât din perspectiva studentului adult, dar și din perspectiva formatorului. Provocările educației adulților sunt multiple și în continuă schimbare comparativ cu educația copiilor, o educația standardizată. Adulții care participă la cursurile de formare sau reconversie profesională vin cu o experiență de viață și cu o motivație personală diferită de elevii minori. Literatura de specialitate oferă numeroase definiții termenului de „motivație”. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, educaţia adulţilor, formator, studiul nevoilor, motivation, adult education, trainer, needs study |
||||||
|