Motivaţia adulţilor pentru formarea și reconversia profesională
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
524 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-11 17:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.7 (109)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (216)
SM ISO690:2012
BERTEA, Iulian-Ciprian. Motivaţia adulţilor pentru formarea și reconversia profesională. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 4(76), pp. 47-50. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.09
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(76) / 2022 / ISSN 1811-5470

Motivaţia adulţilor pentru formarea și reconversia profesională

Motivating adults for vocational training and retraining

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.09
CZU: 374.7

Pag. 47-50

Bertea Iulian-Ciprian
 
Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2022


Rezumat

În articolul de față am încercat să definim anumite aspecte ale motivației în general, și ale educație adulților în particular. Motivația este importantă atât din perspectiva studentului adult, dar și din perspectiva formatorului. Provocările educației adulților sunt multiple și în continuă schimbare comparativ cu educația copiilor, o educația standardizată. Adulții care participă la cursurile de formare sau reconversie profesională vin cu o experiență de viață și cu o motivație personală diferită de elevii minori. Literatura de specialitate oferă numeroase definiții termenului de „motivație”.

In this article we tried to define certain aspects of motivation in general, and of adult education in particular. Motivation is important both from the perspective of the adult student, but also from the perspective of the trainer. The challenges of adult education are multiple and constantly changing compared to children’s education, a standardized education. Adults participating in vocational training or retraining courses come with a different life experience and personal motivation than minor students. Specialized literature offers numerous definitions of the term „motivation”.

Cuvinte-cheie
motivaţie, educaţia adulţilor, formator, studiul nevoilor,

motivation, adult education, trainer, needs study