Eficiența formei de organizare a disciplinei educație fizică „lecții - probe de sport pe cerc” în cadrul universitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
251 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-06 09:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[796:378.016]:378.4(478-25) (4)
Divertisment. Jocuri. Sport (1703)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599)
SM ISO690:2012
BRAGARENCO, Nicolae. Eficiența formei de organizare a disciplinei educație fizică „lecții - probe de sport pe cerc” în cadrul universitar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2022, nr. 9(159), pp. 99-103. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7407981
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(159) / 2022 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Eficiența formei de organizare a disciplinei educație fizică „lecții - probe de sport pe cerc” în cadrul universitar

The efficiency of the form of organization of the physical education discipline "lessons – sports tests on the circle" in the university framework

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7407981
CZU: [796:378.016]:378.4(478-25)

Pag. 99-103

Bragarenco Nicolae
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2022


Rezumat

Această cercetare reflectă un experiment constatativ care are ca scop determinarea eficienței implementării unei noi forme de organizare a lecției de educație fizică în cadrul instituțiilor de învățământ superior, în scopul motivării studenților pentru practicarea disciplinei. Experimentul a fost organizat în cadrul Universității de Stat din Moldova cu studenții anilor I și II ai Facultății de Litere la disciplina Educație fizică pe parcursul unui semestru. Rezultatele experimentului și eficiența noului sistem de abordare a disciplinei Educație fizică prin „lecții – probe de sport pe cerc” sunt analizate în baza formularului de reflecție aplicat studenților la sfârșitul semestrului, în urma căreia s-au formulat concluzii ce vor constitui premise pentru conceptualizarea curriculumului disciplinar.

This research reflects a confirmatory experiment that aims to determine the effectiveness of implementing a new form of physical education lesson organization within higher education institutions, in order to motivate students to practice the discipline. The experiment was organized within Moldova State University with first and second year students of the Faculty of Arts in the discipline during one semester. The results of the experiment and the efficiency of the new system of approaching the discipline of physical education through the "lesson – sports tests on the circle" are analyzed based on the reflection form applied to the students at the end of the semester, after which the conclusions are formulated, later they give premises for the conceptualization of the disciplinary Curriculum.

Cuvinte-cheie
educație fizică, probe de sport pe cerc, forme de organizare, lecția de educație fizică, strategii de predare-învățare,

physical education, circle sports tests, forms of organization, physical education lesson, teaching-learning strategies