Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
251 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-06 09:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[796:378.016]:378.4(478-25) (4) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1703) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 BRAGARENCO, Nicolae. Eficiența formei de organizare a disciplinei educație fizică „lecții - probe de sport pe cerc” în cadrul universitar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2022, nr. 9(159), pp. 99-103. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7407981 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||||
Numărul 9(159) / 2022 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7407981 | |||||||
CZU: [796:378.016]:378.4(478-25) | |||||||
Pag. 99-103 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Această cercetare reflectă un experiment constatativ care are ca scop determinarea eficienței implementării unei noi forme de organizare a lecției de educație fizică în cadrul instituțiilor de învățământ superior, în scopul motivării studenților pentru practicarea disciplinei. Experimentul a fost organizat în cadrul Universității de Stat din Moldova cu studenții anilor I și II ai Facultății de Litere la disciplina Educație fizică pe parcursul unui semestru. Rezultatele experimentului și eficiența noului sistem de abordare a disciplinei Educație fizică prin „lecții – probe de sport pe cerc” sunt analizate în baza formularului de reflecție aplicat studenților la sfârșitul semestrului, în urma căreia s-au formulat concluzii ce vor constitui premise pentru conceptualizarea curriculumului disciplinar. |
|||||||
Cuvinte-cheie educație fizică, probe de sport pe cerc, forme de organizare, lecția de educație fizică, strategii de predare-învățare, physical education, circle sports tests, forms of organization, physical education lesson, teaching-learning strategies |
|||||||
|