Automatizarea procesului de know your customer prin intermediul aplicației mobile
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
250 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-11 12:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
658.89:[621.395.721.5:004.451.5] (1)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (90)
Electrotehnică (1161)
Programe. Software (301)
SM ISO690:2012
NASTAS, Vasile. Automatizarea procesului de know your customer prin intermediul aplicației mobile. In: Economica, 2022, nr. 3(121), pp. 104-115. ISSN 1810-9136. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.104
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 3(121) / 2022 / ISSN 1810-9136

Automatizarea procesului de know your customer prin intermediul aplicației mobile

Automation of the Know Your Customer Process through the Mobile Application

DOI:https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.104
CZU: 658.89:[621.395.721.5:004.451.5]
JEL: L86, E58, G18.

Pag. 104-115

Nastas Vasile
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 decembrie 2022


Rezumat

Această lucrare explorează valoarea aplicațiilor mobile și impactul acestora asupra procesului Know Your Customer (KYC)*, felul în care s-ar putea procesa diferite date și oferi rezultate bazate pe datele procesate. Cercetarea se focalizează pe investigații, rapoarte și statistici din diferite surse, cu privire la relația dintre automatizarea Know Your Customer și aplicațiile mobile concepute pentru aceasta. De asemenea, studiul include analize ale modului de punere în aplicare, în diverse țări, a rezultatelor explorării unui concept de delegare a unei părți din procesarea datelor, ce revine procesului Know Your Customer, către partea mobilă și stiva tehnologică utilizată în acest scop. Partea de delegare poate oferi o reducere semnificativă a costurilor și poate crește veniturile finale.

This paper explores the value of mobile applications and their impact over the Know Your Customer (KYC)* process, the way it could process different data and offer an output based on processed data. The research is focused on investigations, reports and statistics from different sources regarding relation between the Know Your Customer automation and mobile applications designed for it. Besides, the study also includes analysis of the ways how it is implemented in different countries, results of a proof of concept that could delegate part of the Know Your Customer job to the mobile side and the technology stack that was used for this purpose. The delegation part can provide significant costs reduction and increase the final revenue.

Cuvinte-cheie
Know Your Customer mobil, client final, costuri Know Your Customer, piața aplicațiilor mobile, statistica aplicațiilor mobile, computer vision,

mobile Know Your Customer, end consumers, Know Your Customer costs, mobile marketplace, mobile statistics, Computer Vision