Rolul adaptiv al conţinuturilor tematice „Joc” din cadrul disciplinei „Educaţie fizică” în optimizarea procesului instructiv-educativ al elevilor de 15 ani din şcolile normale şi din cele pentru copii cu RDP
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
142 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-27 21:56
SM ISO690:2012
ARSENE, Igor. Rolul adaptiv al conţinuturilor tematice „Joc” din cadrul disciplinei „Educaţie fizică” în optimizarea procesului instructiv-educativ al elevilor de 15 ani din şcolile normale şi din cele pentru copii cu RDP. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2012, nr. 10(2), p. 14. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 10(2) / 2012 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Rolul adaptiv al conţinuturilor tematice „Joc” din cadrul disciplinei „Educaţie fizică” în optimizarea procesului instructiv-educativ al elevilor de 15 ani din şcolile normale şi din cele pentru copii cu RDP


Pag. 14-14

Arsene Igor
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 26 iulie 2022


Rezumat

The problem of the efficiency of the pedagogical system of the physical education lessons with proper plot for children with handicaps are presented in this article.

Cuvinte-cheie
mental underdevelopment, psychomotor, personality, psychosocialization, physical education