Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
562 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 15:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (43) |
Organizarea instruirii (552) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4233) |
SM ISO690:2012 PECA, Ludmila. Profesorii și tehnologia: provocările și posibilitățile oferite de învățarea online . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 60-64. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6722187 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6722187 | ||||||
CZU: 37.091:004 | ||||||
Pag. 60-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pandemia, o amenințare pentru umanitatea contemporană, a forțat sistarea la nivel global a mai multor activități, inclusiv a celor educaționale, ceea ce a dus la migrarea masivă spre învățarea online drept soluție și răspuns la criză din partea instituțiilor educaționale. Articolul discută metode și strategii de migrare, provocările și oportunitățile corespunzătoare, căci învățarea online diferă, evident, de predarea de urgență la distanță, este mai durabilă, iar activitățile de instruire devin mai hibride. Provocările apărute la începutul pandemiei de Covid-19 au fost valorificate și transformate în oportunități. |
||||||
Cuvinte-cheie provocări, oportunităţi, platforme de eLearning, învăţare online, challenges, opportunities, eLearning platforms, online learning |
||||||
|