Metoda cubului şi eficienţa ei în cadrul lecţiei de limbă română
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1721 164
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-05 21:33
SM ISO690:2012
VÎNTU, Victoria. Metoda cubului şi eficienţa ei în cadrul lecţiei de limbă română. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2011, nr. 1(12), pp. 53-57. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 1(12) / 2011 / ISSN 1857-1719

Metoda cubului şi eficienţa ei în cadrul lecţiei de limbă română

Pag. 53-57

Vîntu Victoria
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

The cube method and its efficiency during the romanian language lessons “The Cube” represents a teaching method that consists in the exploration of a subject from different points of view, assuring its complex and integrator approach. This method appliance will provide an interractive communication between teacher and student, in a such way making the lesson more interesting. It contributes to the development of the critical and analytical abilities of the students. Being an important source of creativity, it becomes very efficient during the Romanian language lessons.

“Cubul” reprezintă o metodă didactică ce constă în explorarea unui subiect din mai multe perspective, permiţând abordarea lui complexă şi integratoare. Aplicarea acestui procedeu va asigura o comunicare interactivă între profesor şi student, astfel conferind lecţiei vivacitate.Se contribuie la dezvoltarea gândirii critice, abilităţilor creative şi de analiză a studenţilor. Este o metodă de predare / învăţare de o eficienţă incontestabilă în cadrul orelor de limbă română.