Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
480 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 15:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.03:159.928.23:371.3 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Psihologie (3476) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria, IAROVOI, Rodica. Formarea de competențe – o direcție de dezvoltare a educației contemporane. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2022, nr. 5(155), pp. 37-43. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6617065 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(155) / 2022 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6617065 | ||||||
CZU: 373.03:159.928.23:371.3 | ||||||
Pag. 37-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt evidențiate direcțiile de dezvoltare a învățământului contemporan, inclusiv predarea bazată pe competențe, analizate abordări ale termenului „competență” în literatura de specialitate, precum și controversele legate de definirea acestui termen în diferite surse publicate. Se concluzionează că problema competențelor nu a fost încă lămurită, deși ea stă la baza documentelor educaționale, precum programele școlare, manualele, ghidurile profesorului etc. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, globalizare, direcție de dezvoltare, competenţă, controversă, proces de schimbare, curricula, situație educațională, proces de predare, manifestare, context transcurricular, nivel de competență, education, globalization, development direction, competence, controversy, changing process, Curricula, educational situation, teaching process, manifestation, cross-curricular context, level of competence |
||||||
|