Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
521 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-02 00:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923:378.04:316.48 (1) |
Psihologie (3475) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2591) |
Procese sociale. Dinamică socială (585) |
SM ISO690:2012 ŢĂRNĂ, Ecaterina. Conflictul intrapersonal și frecvența atitudinilor adoptate de studenții pedagogi. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2022, nr. 1(40), pp. 84-96. ISSN 1857-2502. DOI: https://doi.org/10.46728/pspj.2022.v40.i1.p84-96 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1(40) / 2022 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/pspj.2022.v40.i1.p84-96 | ||||||
CZU: 159.923:378.04:316.48 | ||||||
Pag. 84-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul respectiv vom analiza confl ictul intrapersonal care presupune o neînțelegere cu sine, dar și o anume atitudine de refl ecție asupra sinelui. Domeniul nostru de cercetare se încadrează în problematica rezolvării confl ictului intrapersonal în raport cu frecvența atitudinilor adoptate de studenții pedagogi. Anticipând expunerea analitică, în care, în special, venim cu un îndemn pentru dezvoltarea atitudinii nonconfl ictuale, trebuie să precizăm că, în acest articol, vom remarca doar unele dintre multiplele posibilități de rezolvare constructivă a confl ictelor intrapersonale, expuse de comunitatea academică, fără a tăgădui însă și valoarea celorlalte. Totodată, pledăm pentru introducerea în Planul de studii, la domeniul de formare profesională inițială „Științe ale educației”, a unui curs cu titlul „Confl ictologie”. |
||||||
Cuvinte-cheie confl ict intrapersonal, atitudine, atitudine confl ictuală, atitudine nonconfl ictuală, formare profesională, integrare profesională, intrapersonal confl ict, attitude, confl icting attitude, non - confl icting attitude, professional training, professional integration |
||||||
|