Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
421 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 19:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015.3 (24) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2096) |
SM ISO690:2012 BATOG, Mariana. Modele de asigurare a activității psihologice vizând afectivitatea elevilor. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 1(73), pp. 76-83. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.13 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(73) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.13 | |||||||
CZU: 373.015.3 | |||||||
Pag. 76-83 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol sunt prezentate unele modele de asigurare a activității psihologice cu referire la afectivitatea elevilor din sistemul de învățământ general. În acest context, sunt analizate și expuse modele de organizare a serviciului psihologic școlar și modele conceptual metodologice vizând asistența psihologică în sistemul educațional. Astfel, sunt reflectate modele de diagnostic și intervenție psihologică, pentru diminuarea anxietății la elevi; modelul de intervenție psihologică în cazul preadolescenților cu stres posttraumatic; programul psihopedagogic de formare a sentimentului de gratitudine față de părinți la adolescenți; programul de intervenție psihologică orientat spre dezvoltarea empatiei la vârsta preadolescenței; modelele psihopedagogice pentru dezvoltarea sferei emoționalvolitive la copiii cu reținere în dezvoltare psihică; sunt descrise metode, tehnici și instrumente de diagnoză și intervenție psihologică cu privire la afectivitatea elevilor. |
|||||||
Cuvinte-cheie afectivitate, modele psihologice, tipologii ale modelelor psihologice, starea psihologică de bine, asigurarea activității psihologice, affectivity, psychological models, typologies of psychological models, psychological well-being, ensuring psychological activity |
|||||||
|