Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
346 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-31 01:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:7 (89) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4035) |
ARTE. RECREAȚIE. DISTRACȚII. SPORT (5936) |
SM ISO690:2012 COTOVIŢCAIA, Daniela. Curriculum de bază – sistem de competenţe pentru învăţământul artistic. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2021, nr. 4(41), pp. 284-288. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 4(41) / 2021 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:7 | ||||||
Pag. 284-288 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezenţa artelor în educaţie se întemeiază pe crearea unui capital cultural-artistic cu efecte pozitive asociate, urmărind benefi ciile pe care arta le poate avea asupra învăţării, predării şi evaluării anumitor discipline. Curriculum de bază vine să consolideze semnifi cativ formarea competenţelor unor consumatori culturali şi a unei pieţe de capital cultural-artistic la nivel naţional. Modelarea competenţelor, la rândul său, se realizează pe tot parcursul vieţii printr-o pregătire continuă atât în cadrul unor instituţii specializate cât şi prin autoperfecţionare. Potenţialul artelor poate deveni un mijloc efectiv în cultivarea spirituală a personalităţii elevului, a culturii neamului. A educa inteligenţa spirituală înseamnă a miza pe valori, a stimula la elevi procesul de descoperire a sensului vieţii. |
||||||
Cuvinte-cheie educație prin artă, învăţământ artistic, învăţământ şi educaţie extraşcolară, curriculum, efi cienţa educaţiei artistice, education through arts, art fi elds, education and extracurricular/non formal learning activities, curriculum, high-quality artistic education |
||||||
|